Faturalarınızın oluşturulmasından ödeme sürecine kadar olan tüm adımları kapsayan Fatura Yönetim Sistemi altyapımız ile gelen her faturanın ne olduğunu, ne zaman geldiğini, nereden geldiğini, neden geldiğini ve kimin sorumluluğunda olduğunu yönetebilir, bu verileri kurumsal hafızanıza dahil edebilirsiniz.
Fatura Yönetim Sistemi kullanarak faturalarınızın onay ve ret süreçlerinin uzamasını engelleyebilir, zaman tasarrufu sağlayarak personel verimliliğinizi artırabilir, fatura çıktısı almayarak kağıt israfını engelleyebilir ve faturalarınızın muhasebeleşme süreçlerini hızlandırabilirsiniz.
Entegre Süreçler: Devoplus Fatura Yönetim Sistemi esnek bir yapıdadır. Tüm e-fatura entegratör firmaları ile entegre olabilir ve entegratör firma değişiminde dahi fatura onaylarınızı görmeye devam edebilirsiniz. Onay süreci tamamlanan faturalarınızı muhasebeleştirmek için ERP sisteminize otomatik olarak aktarabilirsiniz.
Akıllı Yönlendirme: Bir e-fatura üzerinde görünen herhangi bir parametreyi, değer veya açıklamayı bir kriter olarak kullanabilir ve bu kriterlere göre otomatik atama kuralları oluşturabilirsiniz. Onay sorumlusu fatura geldiğinde e-posta ve mobil bildirimler ile otomatik olarak bilgilendirilir ve onayı istenir.
Onay Zinciri: Her bir onay sorumlusu kişi yeni fatura gelmesi durumunda e-posta ve mobil bildirimler ile otomatik olarak bilgilendirilir. Devoplus Portal mobil uygulamalarımız ve Devoplus Portal web arayüz üzerinden kolaylıkla faturayı görüntüleyebilir, onay ya da ret verebilirsiniz. Onay vermeyi unuttuğunuzda periyodik olarak hatırlatma mesajları olarak hiçbir faturayı kaçırmadan onay süreçlerinizi işletebilirsiniz.
Atama Havuzu: Herhangi bir kural tanımına uymayan faturalar atama havuzunda toplanır. Havuzda yer alan fatura süreçlerinizi ilgili fatura sorumlusuna atayabilir, bir sonraki faturanın otomatik olarak bu kişiye gönderilmesi için kural oluşturabilirsiniz.
Fatura Yönetim Sistemi nasıl çalışır?
E-fatura entegratörünüze gelen e-faturalar otomatik olarak Fatura Onay iş akışına dönüşür.
Fatura içerisinde yer alan bilgilere göre oluşturacağınız atama kuralları sayesinde Fatura Onay iş akışlarınız ilgili kişiye otomatik olarak atanır.
Gelen tüm faturalarınızın belirlediğiniz pozisyon seviyesine ulaşana kadar onay akışından geçmesi sağlanır.
Onay akışı başarılı şekilde tamamlanan faturalar ERP sisteminizde entegrasyon ile muhasebeleştirilir.
Ay bazında gelen fatura sayınızı, onay bekleyen, onaylanan ve reddedilen faturalarınızı ve toplam fatura tutarlarınızı raporlayın.
Uçtan uca otomatikleşen fatura onay süreciniz sayesinde ekiplerininizin üzerindeki iş yükünü azaltın ve kurumsal hafızayı güçlendirin.
Çözümümüzü kullanan birçok işletme, iş süreçlerinde önemli iyileşmeler kaydetti. Müşteri memnuniyetini artıran, maliyetleri düşüren ve genel iş performansını yükselten çözümlerimiz, işletmenizin de başarısına katkıda bulunabilir. BPM çözümümüz hakkında daha fazla bilgi almak ve işletmenize nasıl değer katabileceğimizi öğrenmek için bizimle iletişime geçin. Uzman ekibimiz, ihtiyaçlarınıza en uygun çözümleri sunmak için burada.
Bizimle Tanışın